Saturday 7 January 2012

minggu 4

bismillahirrahmanirrahim.

assalamualaikum,puteri kasih.

sihat?macam mana study? sy harap awak sentiasa di bawah lindungan-Nya.

minggu ni macam biasa.
tidak terlalu sibuk,tidak terlalu senang.
like what people say,
'yang sedang-sedang saja' :D

oh ya.
minggu ni sy tak jadi pergi tanta,
sebab akhi yang nak bawak saya tu,
ada masalah sikit.
so memang tak dapat pergi.
well,
its a miss,
tapi i believe theres something,
yang buat kteorang xjadi pergi.
maybe,
suruh study kot.
:p

awak,
alhamdulillah,
saya masih menjaga perasaan ini,
bagi saya,
selagi saya tau awak tidak bertunang dengan sesiapa,
selagi itu,
saya akan terus mencuba.
menanti dan berkorban,
demi menjaga keberkatan cinta ini.

bukan saya tak nak call,
bukan saya tak nak mesej,
macam dulu,
tapi saya sedar,
takda guna buat semua tu,
contact kat phone,
skype,
fb,
tapi keberkatan tak jage kan?

oh ya!
saya rasa,
birthday awak dah tak lama kan?
:D
happy birthday!
*walaupun awal lagi,at least sy boleh jadi orang pertama wish awak*
saya doakan,
semoga tahun ini,
awak menjadi seorang yang lebih baik,
dan menjadi muslimah yang syumul.
Amin! :)

btw,
duit sy en dah masuk!
kaaa-chingggg kaaa-chingggg!
alhamdulillah :)


(: !HAPPY 20th BIRTHDAY! :)



*dah besar dah budak merah kemetot ni :p*

setakat itu dulu buat sekarang,
saya pergi dulu ye.
belajar rajin-rajin!
aja aja fighting!
:)
jage diri,jage iman,pelihara maruah.
assalamualaikum! :)

kerana hormat,
aku tidak hantar mesej,
kerana takut akan dosa Allah,
aku tidak telefon,
kerana aku ingin peliharanya,
dan akan kerana,
aku ingin menjadikan dia isteriku yang sah.
biarlah diri ini berkorban seketika,
agar cinta dikurniakan ini,
mendapat keberkatan.
rasa kasih,
rasa cinta,
tidak menghalalkan aku,
untuk telefon,text,mahupun skype,
dengan si dia.
mohon kekuatan dari sang pencipta!

take care..

No comments:

Post a Comment