Tuesday 13 December 2011

pemergianku

assalamualaikum,kasih!

alhamdulillah,saya masih diberi kesempatan untuk membuat blog baru ni yang saya beri nama ''diaribuatputerikasih''.

mesti kasih tertanya sebab ape kan?
sebabnya di blog ni lah piki akan update weekly,tentang macam mana kehidupan piki selama seminggu tanpa kasih di sisi. :)

duhai kasih,
tujuan saya pergi dari hidup awak,
bukan bermaksud saya berputus asa,
cuma bagi saya,
saya memandang kasih untuk dijadikan isteri,
dan saya rasa,
biarlah saya pergi untuk mempersiapkan diri,
menjadi muslim yang benar2 muslim,
agar suatu hari nanti,
jika kita disatukan,
saya dapat menjadi seorang suami,
yang dapat membimbing,
awak dan anak-anak kita nanti ^.^

duhai kasih,
jujur saya cakap,
pemergian awak,
merupakan satu kehilangan yang amat besar buat saya.
yelah,wanita yang banyak support saya,
banyak bagi kekuatan untuk saya,
dah hilang.
tapi takpa kasih,
demi kebahagiaan kita bersama,
saya akan cuba berdiri atas kaki sendiri.

duhai kasih,
jika awak bersedih atas pemergian saya,
saya mintak maaf.
saya lakukan ini,
demi untuk mendapat keberkatan Illahi,
dalam menjaga cinta yang diberikan-Nya.

duhai kasih,
meskipun kita tidak berhubung,
ketahuilah doa saya sentiasa bersama awak,
moga-moga satu hari nanti,
awak akan jadi muslimah yang benar-benar muslimah.
bukan apa,
saya taknak jika kita disatukan kelak,
kematian memisahkan kita.
saya nak hidup dengan awak sampai syurga :)
nanti boleh main lari-lari,minum air dari sungai syurga sama-sama.
kan lagi sweet?
;)

insyaAllah,
jika diizinkan tuhan,
saya akan menjaga cinta dan kasih yang diberikan ini,
sebaik mungkin.
saya akan tetap setia mencintai awak,
dan terus menunggu awak.

moga suatu hari nanti,
tika kita dipertemukan,
tudung awak makin labuh,
tak pakai ketat-ketat dah :)
bukan bermaksud awak sekarang tak tutup aurat,
tapi kan lagi comel kalau labuh sikit ;)


*haa! macam ni la :)*

akhir kata,
jage diri baik-baik tau! 
and paling penting jangan lupa jaga IMAN!
ok?
sampai sini je kot coretan saya,
insyaAllah minggu depan saya akan update lagi pasal diri saya :)
assalamualaikum,puteri kasih!


*kasih,maafkan saya tatkala awak kesedihan,saya takda bersama awak.ini kan ujian dari sang pencipta?awak kena kuat tau! tak mau nangis2 lagi ok? saya doakan awak! :)*





*harap awak suka lah ye jam saya bagi tu :)*
*walaupun tak mahal,tapi saya harap awak suka lah.kan awak suka kaler purple and pink?*
*but pink takda.ma'alish,ya 'am! :D*

No comments:

Post a Comment